Індивідуальний робочій план викладача
Обов'язки викладача по веденню Індивідуального плану
Вы получаете зарплату за выполнение всех видов работ – лекций, консультаций, статей, тезисов и т.д.
КРУ может сделать денежный начет, если количество часов выполненной нагрузи на 1 ставку будет меньше, чем минимальная нагрузка по ОНУ в текущем году (на 2008/2009 г. – 820 часов.).
1.Індивідуальний план заповнюється всіма викладачами, у тому числі сумісниками (но не почасовиками).
2.На початку навчального року викладач повинен заповнити свій індивідуальний план на (на весь рік) і надати його на підпис завідувача кафедри до 29 серпня. Допускається тимчасове не заповнення розділу "учбове навантаження", якщо за поважними причинами навантаження не є остаточним.
3.Викладач повинен письмово відзвітуватися про виконання свого індивідуального плану і подати його на перевірку завідувачу кафедри двічі на рік:
до 1 лютого;
до 28 червня.
4.Викладач гарантує вірогідність даних, які він наводить в індивідуальному плані своїм підписом.
5.Індивідуальний план зберігається на відповідній кафедрі не менш ніж 5 років і не видається додому.
6.Індивідуальний план є основним документом викладача, на підставі якого оцінюється його робота, подається щомісячний рапорт у бухгалтерію про нарахування зарплати, ведеться перевірка КРУ.
7.Двічі на рік (до 1 грудня і до 1 червня) викладач письмово звітує про свою науково-дослідну й науково-методичну роботу (перелік виданих наукових та методичних публікацій, інформація про участь у конференціях). До звіту додаються примірники публікацій або їх ксерокопії (для статей, тез) у 2 примірниках із вихідними даними (ксерокопії робить наш УМК). Одна ксерокопія передається до бібліотеки УМК, а друга – в папку викладача, де зберігається його індивідуальний план. У разі великих за обсягом науково-методичних розробок, або розробок, які недоцільно копіювати (екзаменаційні питання, білети, робочі програми) у звіті вказується, де це зберігається на кафедрі або в УМК.
Инструкция по заполнению
Во всех разделах плана все должно быть конкретным, верифицируемым Преподаватели должны быть готовы предъявить при проверке выполнение всего запланированного:
- подписи в журналах учета успеваемости, подписи в журнале учета консультаций, подписи на листах регистрации факультативов, и регистрации проведения занятий на заочном отделении.
- Должно быть полное совпадение между планом (Рабочей программой курса), расписанием, количеством часов и временем проведения занятия в журналах и регистрациях.
- рабочие учебные программы по всем курсам, спецкурсам и факультативам;
- дипломные и квалификационные работы с рецензиями руководителя и рецензента (срок хранения – 3 года).
Названия квалификационных, дипломных и магистерских работ в натуре должны дословно совпадать с темами в протоколах кафедры и Совета факультета. То же касается фамилии научного руководителя.
- курсовые работы с рецензией, подписанные руководителем и двумя другими преподавателями, которые участвовали в защите курсовой работы; задания на курсовую работу (срок хранения – 2 года);
- контрольные работы с исправлениями ошибок (если ошибки есть) и оценкой (срок хранения – 3 года);
- методички (в оригинале или заверенные деканом или зав. кафедрой с печатью деканата); название запланированной и изданной (ксерокопированной) методички должны полностью совпадать;
- статьи (в оригинале или заверенные деканом или зав. кафедрой с печатью деканата); название запланированной и изданной статьи (или рукописи) должны полностью совпадать;
- программы научных конференций;
- план работы кружка, проблемной группы, с отметками о выполнении (когда, где, сколько человек участвовало);
- программы студенческих научных конференций;
- записи в журналах посещения общежития;
- план работы куратора с отметками о выполнении мероприятий (когда, где, сколько человек участвовало);
- план беседы, диспута с намеченными вопросами;
- повестку дня Совета, кафедры, программу Недели факультета и т.д.
Весь отчетный материал должен храниться не дома, а на кафедрах в папках с индивидуальным планом (общее - в деканате) и быть готовым к немедленной проверке.
Не допускается и может вызвать денежный начет внесение в Индивидуальный план тех работ, которые оплачиваются в другом месте (гонорары, гранты, работа, оплаченная в другом ВНЗ).
Включати у розділ тільки у тому випадку, коли, Ви маєте необхідну конкретну документацію для звіту.
ПЕРЕЛІК
основних видів методичної роботи (Розділ ІІ)
педагогічних і науково-педагогічних працівників
№№ з/п |
Назва виду роботи |
1. |
Підготовка конспектів лекцій; методичних матеріалів до семінарських, практичних, лабораторних занять, курсового та дипломного проектування, практик і самостійної роботи студентів |
2. |
Підготовка, рецензування підручників, навчальних посібників, словників, довідників (для педагогічних працівників) |
3. |
Розробка навчальних планів; навчальних програм; робочих навчальних планів, робочих навчальних програм |
4. |
Розробка і підготовка нових лабораторних робіт |
5. |
Підготовка комп’ютерного програмного забезпечення навчальних дисциплін |
6. |
Складання екзаменаційних білетів; завдань для проведення модульного та підсумкового контролю; завдань для проведення тестового контролю |
7. |
Розробка і впровадження наочних навчальних посібників (схем, діаграм, стендів, слайдів тощо) |
8. |
Розробка і впровадження нових форм, методів і технологій навчання |
9. |
Вивчення і запровадження передового досвіду організації навчального процесу |
10. |
Підготовка концертних програм та персональних художніх виставок. |
ПЕРЕЛІК
основних видів наукової роботи (Розділ ІІІ)
педагогічних і науково-педагогічних працівників
№№ з/п |
Назва виду роботи |
1. |
Виконання планових наукових досліджень із звітністю в таких формах: 1.1. Науково-технічний звіт 1.2. Дисертація (докторська, кандидатська). Для тих, хто зараз не навчається в аспірантурі, докторантурі. 1.3. Монографія 1.4. Підручник, навчальний посібник, словник, довідник 1.5. Наукова стаття в журналах, реферованих виданнях, інших виданнях 1.6. Заявка на видачу охоронних документів 1.7. Тези доповіді на конференціях, симпозіумах, семінарах (міжнародних, вітчизняних, інших) 1.8. Доповіді на секції наукової конференції професорсько-викладацького складу і наукових працівників |
2. |
Рецензування монографій, підручників, навчальних посібників, словників, довідників, дисертацій, авторефератів, наукових статей, наукових проектів, тематичних планів тощо |
3. |
Доопрацювання для перевидання монографій, підручників, навчальних посібників, словників, довідників |
4. |
Керівництво науковою роботою студентів з підготовкою: - Наукової статті - Заявки на видачу охоронних документів - Роботи на конкурс - Доповіді на конференцію
|
ПЕРЕЛІК
основних видів організаційної роботи (Розділ ІУ)
педагогічних і науково-педагогічних працівників
№№ з/п |
Назва виду роботи |
1. |
Робота в науково-методичних комісіях Міністерства освіти і науки, комісіях інших міністерств |
2. |
Робота в Державній акредитаційній комісії, експертних і фахових радах |
3. |
Робота в експертних комісіях ВАК |
4. |
Робота в спеціалізованих радах із захисту дисертацій |
5. |
Робота в науково-методичних і науково-технічних радах і комісіях вищого навчального закладу та його структурних підрозділів |
6. |
Організація та проведення загальнодержавних наукових конференцій, симпозіумів, семінарів. |
7. |
Робота з видання наукових і науково-методичних збірників |
8. |
Виконання обов’язків заступника декана факультету (заступника директора інституту), заступника завідувача відділення на громадських засадах |
9. |
Участь у виховній роботі студентського колективу, виконання обов’язків куратора (наставника) академічної групи. |
10. |
Керівництво студентським науковим гуртком, проблемною групою. |
11. |
Участь у профорієнтаційній роботі та довузівській підготовці молоді. |
12. |
Участь у підготовці та проведенні студентських і учнівських олімпіад. |
13. |
Участь в організації та проведенні позанавчальних культурно-спортивних заходів. |
ПЕРЕЛІК
основних видів виховної роботи (Розділ У)
педагогічних і науково-педагогічних працівників
№№ з/п |
Назва виду роботи |
1. |
Участь в підготовці та проведенні Тижня факультету, Тижня Діогену, Тижня культурології, інших заходів факультету |
2. |
Проведення бесід зі студентами (протокол із позначенням теми та кількості студентів) |
3. |
Відвідування гуртожитку та проведення бесід зі студентами (з позначенням кількості та відміткою в журналі) |
Громадська робота (Розділ УІ).
1.Академік (член-кор.) академії.
2.Член профбюро, член профкому, член комісії профкому.
3.Член громадської організації.
Інші роботи, які не ввійшли до попередніх розділів.
Розділ УІІ
Якщо в будь-якому розділі плану (І-УІ) на протязі навчального року відбулися зміни заповнювати цей розділ.
Якщо якась робота з яких-то обставин була невиконана, то вказується підстава.
Якщо зменшилася навчальне навантаження, то вказується, що додатково було виконано по іншім розділам. Якщо це відноситься до розділів ІІ-УІ, то в відповідному розділі вказується “не виконав”, а тут що зроблено, чи буде конкретно зроблено замість невиконаної роботи.
Перелік посад і довготермінових доручень
1. Заступник декана на громадських засадах.
2. Довготермінові доручення по кафедрі, факультету, університету.