Матеріали з дисципліни «Основи режисури театралізованих форм дозвілля»
Програма навчальної дисципліни
ЗМІСТОВИЙ модуль I. Основи режисури.
Тема 1. Професія режисера, як універсального фахівця організації діючого середовища.
Тема 2. Історичний огляд розвитку режисерського мистецтва.
ЗМІСТОВИЙ модуль 2. Основи режисури масових видовищ.
Тема 3. Загальні моменти в організації театральної дії при використанні будь-якої театральної системи.
Тема 4. Особливості режисури театральних форм відпочинку.
Тема 5. Корпоративні свята - задачі і типи організації.
Тематика контрольнихзавдань
1. Режисер та його функції.
2. Мистецтво режисера в галузі театральної діяльності.
3. Засоби художнього втілення режисерського задуму.
4. Взаємини між режисером і актором.
5. Філософія режисури.
6. Діалектичні режисерські конструкції.
7. Система К.С.Станіславського.
8. Елементи системи К.С.Станіславського.
9. "Зерно" і "надзадача" в режисерському мистецтві.
10. Логіка сценічної дії.
11. Режисура мізансцен.
12. Режисура особистості актора в монолозі.
13. Історичний огляд розвитку режисерського мистецтва.
14. Лінія „Щепкін - Менінгейці – Станіславський”.
15. Лінія „Мейєрхольд – Брехт”.
16. Лінія "Э.Г. Крег- Э.Декру".
17. Лінія Театру"ДельАрте"( італійської комедії масок ) - Е. Вахтангов.
18. Лінія " Античний театр - Камерний театр А.Я. Таїрова”.
19. Лінія "М. Чехов - Сучасний голлівудський стандарт".
20. Лінія "В.Шекспір - П. Брук.
21. Розходження театральних форм відпочинку по ідеологічному підґрунті та по типу організації.
22. Види і форми художніх видовищ.
23. Символ, метафора, алегорія як виразні засоби в режисурі театралізованих масових представлень.
24. Зародження, етапи становлення і розмаїтості святкових форм.
25. Режисура презентаційних програм.
26. Корпоративні свята - задачі і типи організації.
27. Роль і місце ведучих у святкових програмах.
28. Режисура освітніх інтерактивних програм.
29. Масовик-витівник та його роль.
30. Жанри шоу - представлення.
31. Відмітні функції режисера в шоу.
32. Театралізовані видовища на нетрадиційній площадці.
33. Монтаж як метод створення сучасного театралізованого представлення .
34. Роль документального матеріалу.
35. Робота над сценічним етюдом і уривком драматургічного твору.
36. Поняття про трюк.
37. Театральна естрада.
38. Режисура в рекламі.
39. Режисура шоу.
40. Жанри шоу - представлень .
41. Форми і типи корпоративних свят.
Розподіл балів, які отримують студенти
Поточне тестування та самостійна робота |
Сума |
||||
Змістовий модуль №1 |
Змістовий модуль № 2 |
||||
Т1 |
Т2 |
Т3 |
Т4 |
Т5 |
100 |
20 |
20 |
20 |
20 |
20 |
Т1, Т2 ... Т5 – теми змістових модулів
Шкала оцінювання: національна та ECTS
Сума балів за всі види навчальної діяльності |
ОцінкаECTS |
Оцінка за національною шкалою |
|
для екзамену, курсового проекту (роботи), практики |
для заліку |
||
90 – 100 |
А |
відмінно |
зараховано |
82-89 |
В |
добре |
|
74-81 |
С |
||
64-73 |
D |
задовільно |
|
60-63 |
Е |
||
35-59 |
FX |
незадовільно з можливістю повторного складання |
не зараховано з можливістю повторного складання |
0-34 |
F |
незадовільно з обов’язковим повторним вивченням дисципліни |
не зараховано з обов’язковим повторним вивченням дисципліни |
Рекомендована література
Базова
Допоміжна
Топорков В., К. С. Станиславский на репетиции, М. - Л., 1949